Ošetrenie terénnych vozidiel
Teréne vozidlá sú koli svojej konštrukcii odhaleného nosného rámu viac vystavené účinkom soli a vlhkosti, preto správnou voľbou antikoróznej ochrany dokážeme výrazne predĺžiť ich životnosť. Navyše ak vozidlo často jazdí v teréne, je viac než isté, že odlietavajúce kamene budú udierať do všetkých možných miest podvozku a spôsobovať malé oderky, ktoré sú základom vzniku korózie.
Postup ošetrenia terénneho vozidla:
- Odstrojenie podblatníkov a podvozkových krycích plastov
- Umytie podvozku a rámu tlakovou vodou (je vhodné ak to urobí majiteľ ešte pár dní pred príchodom do antikorózneho centra, pretože rám z vnútra dlhšie udržiava vlhkosť)
- Ak je to potrebné odstránenie stôp korózie, oprava poškodených miest stabilizátorom hrdze, alebo penetračnou metódou, kde o najprv aplikujeme vysoko vzlínavý vosk, ktorý štrukturálne ošetrí napadnuté miesta a spoje
- V prípade nových áut je voliteľným extra ochrnaný nástrek exponovaných miest oteru odolným materiálom (DINITROL 750, DINITROL 447, alebo DINITROL 445)
- Ošetrenie dutín a rámu vozidla dutinovým voskom DINITROL 1000 (zvlášť vhodný na terénne auto, pretože nelepí prach, voda ho nevymýva)
- Aplikácia podvozkového vosku DINITROL 4942 alebo (4941 čierna) technológiou Airless metodou diferencovanej aplikácie
- Nasadenie podvozkových plastov a podblatníkov
- Označenie vozidla štítkom DINITROL s údajmi vykonaní ochrany
Dôležitým faktorom pri terénnych vozidlách je aj možnosť opravy ochranného nástreku v prípade jeho poškodenia, preože pravdepodobnosť je vysoká. S podvozkovými voskami DINITROL 4941 a 4942 je tento proces rýchly a profesionálny aj v domácom prostredí, pretože stačí podvozok umyť, vysušiť a materiál jedoducho dostrektúť. Dokonale sa prepojí s pôvodným nástrekom bez nutnosti odstraňovania pôvodného nástreku.