Ošetrenie jazdených vozidiel
Vozidlá staršie ako jeden rok (1x zimná prevádzka) pokladáme z pohľadu protikoroznej ochrany za jazdené, pretože podvozkové časti a karoséria bola vystavená zvýšenej agresivite prostredia (vlhkosť, soli, kamienky, kondenzácia, umývacie prípravky,...).
Za jazdené vozidlo môžme považovať to, ktoré prežilo aspoň jednu zimu na našich cestách. S určitosťou vieme povedať, že proces korózie je často krát už v štádiu tzv. počiatku, to znamená, že aj keď ešte korózia ešte nie je viditeľná na povrchu, proces v spojoch, dutinách a hranách podvozkových dielov už beží. Cieľom antikoróznej ochrany je spomaliť, prípadne zastaviť vhodným postupom.
Ako postupujeme?
- Odstrojenie podblatníkov a podvozkových krycích plastov
- Umytie podvozku tlakovou vodou
- Odstránenie voľnej korózie a odlupujúcej sa farby na podvozku
- Oprava miest napadnutých koróziou prípravkami ktoré zastavujú koróziu v štruktúre kovu.
- Ak je korózia hlbšia, je potrebná dvojstupňová „penetračná“ metóda, ktorá štrukturálne ošetrí napadnuté miesta a spoje
- Ošetrenie dutín vozidla dutinovým voskom DINITROL 1000, alebo (DINITROL Penetrant LT) cez predvolené otvory podľa chémy.
- Aplikácia podvozkového vosku DINITROL 4942 alebo (4941 čierna) technológiou Airless metodou diferencovanej aplikácie.
- Nasadenie podvozkových plastov a podblatníkov
- Označenie vozidla štítkom DINITROL s údajmi vykonaní ochrany