Ošetrenie nových vozidiel
Dnešná doba nastavuje pohľad na vozidlo, ako na vec bežnej spotreby, výrobné náklady sú znižované, rovnako tak hmotnosť vozidla. Preto na skutočnú ochranu pred koróziou vo výrobe často nie je priestor. U nových osobných vozdiel sú z procesu ošetrenia dutín často krát vyňaté časti ako kapoty, dvere, blatíky. U podvozkov je to podobne. Úžitkové vozidlá ako napríklad dodávky sú absolútne nechránené pri korózii dutín. Tejto problematike sa čím ďalej tým viac venuje aj odborná verejsnoť, čo opisuje v mnohých článkoch.
Ideálny čas na ochranu Vášho nového vozdila je hneď po jeho zakúpení, pretože nátery na jeho podvozku ešte nie sú poškodené od kamienkov a soli. Dutiny vozidla sú retaltíve bez korózie.
Ako postupujeme pri novom vozidle?
- Odstrojenie podblatníkov a podvozkových plastov
- Umytie podvozku tlakovou vodou a jeho vysušenie
- Ošetrenie dutín vozidla dutinovým voskom DINITROL 1000, (DINITROL Penetrant LT), cez predvolené technologické otvory podľa schémy.
- Aplikácia podvozkového vosku DINITROL 4942 alebo (4941 čierna) technológiou Airless metodou diferencovanej aplikácie.
- V prípade záujmu ponúkame aj ošetrenie podvozkovej elektorinky, senzorov, prevodovky, motora prípadne diferenciálu telotne odolným voskom DINITROL 4010, ktorý chráni tieto diely pred vlhkosťou.
- Nasadenie podvozkových plastov a podblatníkov
- Označenie vozidla štítkom DINITROL s údajmi vykonaní ochrany
Aká ja životnosť takej to ochrany?
- Nástrek dutín je doživotný, pretože DINITROL 1000 prípadne DINITROL Penetrant LT sú vysoko kvalitné vosky odolávajúce vode, zvýšeným teplotám, takže nedochádza k ich vytekaniu, či vyplavovaniu z dutín karosérie.
- Nástrek podvozku je vhodné kontrolovať raz ročne, ideálne pri sezónnom prezúvaní vozidla, kde môže byť vplyvom kameňov lokálne poškodený. Výhodou našich podvozkových voskov je ich ľahká obnoviteľnosť, takže bez nutnosti odstraňovania pôvodnejdnej vrstvy môžte materiál dostreknúť sami zo spreja, alebo zájsť do antikorózneho centra, kde Vám ho radi zcelíme.